Pazartesi, Şubat 20, 2012

KUMAŞ ÇİLEKLER



















Kumaş çilek yapmak için ben ince kadifemsi bir polar seçtim üzerine bir daire çizdim (fincan tabağı kullandım) ikiye kestim yarım daireden bir çilek çıkıyor, düz kestiğimiz yerden ikiye katlayıp yine düz kısmından dikip, üst kısmı teğel gibi yapıp büzüyoruz içine elyaf yoksa pamuk kullanabilirsiniz. Üstünede kum boncuklarla çiçeğin noktalarını yaptım yeşil keçeden de üstünü yaptım fotoğraf çektiğimde henüz yapıştırmamıştım. Anahtarlık, mutfak için süs, kavanoz için süs olarak kullanılabilir ben kavanozlarımda kullanmayı düşünüyorum kullandığım zaman yine fotoğraflarım.



7 yorum:

Pembe Kabuk dedi ki...

çok şekerler, tebrikler..keçeleri nerden alıyorsunuz..ben de denemek istiyorum..

puantiyelifiyonk dedi ki...

@pembe kabuk: Pasaj sitesinden almıştım birçok arkadaş keçe satıyor.

AslıASLI dedi ki...

Ne kadar güzellermiş, ellerinize saglık :)

puantiyelifiyonk dedi ki...

@aslı: Teşekkür ederim:)

Bestesiyleannesi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bestesiyleannesi dedi ki...

şeker pembe keçeyle yapılanı tadından yenmez bence:)

puantiyelifiyonk dedi ki...

@pespembe: bencede:)