Çarşamba, Şubat 22, 2012

TENEKE KUTULAR

Sizde benim gibi teneke kutu seviyorsanız işte size online alışveriş yapabileceğiniz güzel bir site http://www.thecompany.com.tr
orta boy teneke kutu

orta boy teneke kutu

üçlü teneke kutular

kutu kola şeklinde kutular

teneke tepsi

teneke levha

teneke levha

küçük boy teneke kutu

küçük boy teneke kutu

deterjan kutusu

sıvı sabunluk

sıvı sabunluk

Hepsini istiyorumm:) daha çok güzel şeyler var bunlar bir kaç tane seçtiklerim. Buraya eklemedim ama taş bardak altlıklarınada bayıldım.

Alıntıdır.

12 yorum:

Unknown dedi ki...

bunları sevmemek elde mi:)vintage havası olanlar daha da güzel:)bulursam bir kurabiye kutusu almak isterim ,güzel fikir oldu teşekkürler;)

Muzurella dedi ki...

Çok eğlenceli parçalar, bilmiyordum bu internet sitesini hemen girip bakmalıyım :)

Pembe Kabuk dedi ki...

Çok güzeller....country ve vintage tarzı sevenlere....yani tam benlik! teşekkürler...

puantiyelifiyonk dedi ki...

@deniz zehra: kurabiye kutusu olabilecek cupkekli olanlarıda var hepsi çok şeker:)

@muzurella: Bende tesadüf buldum, fiyatlarıda abartılı değil.

@pembe kabuk: rica ederim:)

Kırmızı Evin Cadısı dedi ki...

Nerde görse teneke kutu hemen alan ben bayıldım bu siteye:)Paylaşımın için çok teşekkürler:)

puantiyelifiyonk dedi ki...

@kırmızı evin cadısı: :)faydalı olduysa ne mutlu bana:)

semmma dedi ki...

the company'nin yeşilköy airport'taki mağazasından sürekli alışveriş yaparım fakat internet sitesinden online satış yapıldığını bilmiyordum, benim için zamandan mükemmel bir tasarruf sağladınız, teşekkürler:)

ek olarak kelime doğrulamayı kaldırsanız siteniz daha daha daha mükemmel hale gelmiş olmaz mı:)

puantiyelifiyonk dedi ki...

@semmma: kelime doğrulamayı atlamışım bi bakayım teşekkürler:)

Arzu Sözen dedi ki...

bir kutu manyagi olarak bayildim bu sayfaya paylasim icin cok mersi....:))

puantiyelifiyonk dedi ki...

@herdemlezzet arzu: :)rica ederim:)

Unknown dedi ki...

çok güzel vakit geçirdim sitede sayenizde o kutu seninnn bu kutu beniiimmmmm:))

puantiyelifiyonk dedi ki...

@fatoş: :))